(021) 2269 5704

طراحی ایمیل تبلیغاتی

در طراحی ایمیل تبلیغاتی آنچه اهمیت دارد، جذب مخاطب ایمیل برای مطالعه آن است. ما معتقدیم که هدفمند بودن یک تبلیغ با رعایت اصول فنی طراحی محقق می‌گردد و جذابیت، زیبایی و سادگی می‌تواند مشخصه اصلی هر طرح تبلیغاتی باشد.

ایمیل تبلیغاتی می‌تواند نقش موثری در موفقیت کسب‌و‌کار و بازاریابی شما ایفا کند. این نوع از تبلیغات به شما اجازه می‌دهد تا مشخص کنید که چه کسی، کی و کجا پیام شما را دریافت کند. شما با طراحی ایمیل تبلیغاتی می‌توانید انواع گوناگون تبلیغات مانند کارت پستال، فلایر تبلیغاتی، آگهی تبلیغاتی، پوستر تبلیغاتی و خبرنامه را بفرستید.

اولین قانون در طراحی ایمیل تبلیغاتی جلب توجه مخاطبین است. پس از آن، هدف بعدی ارائه یک چشم‌انداز مناسب از ماهیت حرفه شما و پاسخ‌دهی مخاطب به پیام شماست. استفاده از تصاویر برای ترغیب مخاطب و ارائه محصولات شما می‌تواند موثر واقع شود. بکارگیری ترکیب‌بندی و چیدمان مناسب بخش‌های کار، ارائه لوگو و نشانی در جای مناسب، ارائه ایمیل خلاقانه و جدید در جذب مخاطب کمک بسزایی خواهد کرد. ارائه لوگو بهتر است در بخش بالای کار باشد. شما می‌توانید در طراحی ایمیل تبلیغاتی خود، از توصیفات، گزارشات و ضمانت‌نامه‌هایی که دارید استفاده کنید. مطالعات نشان داده است که فراخوان‌ها و کارت‌های تخفیف ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرد و خوانندگان را بیشتر جلب خواهد کرد.

در طراحی ایمیل تبلیغاتی مانند شکل‌های دیگر تبلیغات می‌توانید از هویت سازمانی و رنگ‌ها و المان‌های خاص شرکت خود استفاده کنید تا ایمیل تبلیغاتی شما با دیگر بخش‌ها هماهنگ و منسجم باشد. در طراحی ایمیل تبلیغاتی نباید از دو تا سه نوع فونت بیشتر استفاده کرد و باید به اندازه و نوع فونت در متن‌ها توجه داشت، استفاده از فونت خوانا و مناسب که بسیار ریز یا درشت نباشد در زیبایی و خوانایی طرح اثرگذار است. دقت شود که اگر از فونت خاصی به غیر از تاهوما یا آریال در طراحی استفاده شود، آن قسمت باید بصورت عکس در ایمیل تبلیغاتی درج شود تا همه بتوانند آن بخش را با همان فونت و استایل ببینند.

برای طراحی ایمیل تبلیغاتی به گروه سنی که برایشان تبلیغ می‌کنید، توجه داشته باشید و طرح تبلیغاتی را بر اساس نیاز و سلیقه آنها اجرا کنید.

یک تبلیغات مناسب باعث جذب هر فردی خواهد شد، اما تبلیغات نامناسب باعث مخدوش شدن و غیرحرفه‌ای جلوه‌ دادن شرکت ارائه دهنده آن ایمیل تبلیغاتی است. کیفیت در کنار طراحی ایمیل تبلیغاتی مناسب و چشم‌نواز هر فردی را جذب می‌کند، در نتیجه طراحی مناسب یک ایمیل تبلیغاتی امری ضروری در هدایت صحیح بازار هدف است. در کنار ما بازار هدف خود را به‌درستی شناسایی و جذب کنید.

جهت مشاهده نمونه کار طراحی ایمیل تبلیغاتی توسط آساگرافیک از این بخش دیدن فرمایید.

برای آگاهی از قیمت طراحی ایمیل تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: طراحی ایمیل تبلیغاتی | ایمیل تبلیغاتی | طراحی ایمیل
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
Instagram